tolfte februari tvåtusentolv

Klarade fem minuter av den ny serien med Ove Sundberg! Vet att det ska vara humor men blir mest förbannad när jag ser människan. Solsidan däremot älskade jag, då får man lagom av allt och inte endast OVE! Annars så var jag ut igår, eller jag var nykter och glad över att få träffa människor och inte endast ligga nerbäddad i sängen. Dock var jag inte på topp men Jonas hade köpt biljetter till Stads för typ två veckor sedan när vi bestämde med Liso + massa folk att vi skulle ut så jag pallrade mig med trots sickness. Idag har jag jobbat några timmar plus förberett en presentation om PM2 och skrivit ihop en oppositon som skall göras imorgon när vi har seminarium. Moa fick rida på älskhästen både idag och igår så hoppas på att hon är på topp imorgon när det står trimning på schemat, ja så har helgen typ varit!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback