tjugonde februari tvåtusentolv

Vi har haft en underbart mysig dag idag. Åkte till Björnriket på förmiddagen, jag har aldrig varit där förut och shit va långa alla backar va. När jag har kommit hälften värkte benen som fan och då var det ett bra tag kvar innan man kom ner till liften. Backarna var väldigt "Ida vänlig" = inte särskilt brant så jag var mycket nöjd + att vi hade strålande sol. Sedan har vi ätit lite lunch och tittat på tv och bara tagit det lugnt, jag lyckades ju somna ett bra tag med. Så härligt och harmoniskt att vara här, det är lugnt och ingen stress vilket gör att jag är trött och vill sova typ hela tiden. Nu måste jag iaf gå och duscha för ikväll ska jag och Jonas lyxa till det och gå ut och äta lite gott. Det blir Hildings restaurang i Vemdalen, ska bli jättegott måste bara hungra på mig lite bara (har ätit lite mycket godis) fast brukar aldrig ha problem med att svulla i mig ännu mer, sikken bra egenskap....

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback