tjugoandra februari tvåtusentolv

Ja då var man äntligen igång men gymmandet igen. Igår kväll efter vi kommit hem från fjällen drog jag Jonas och sis in till ego för att köra ett pass, blev lite löpning sedan ben och en gnutta mage. Jonas lärde Moa lite masikner och gav mig en reminder, Moas kommentar på en benövning "De tar stopp jag lovar, det måste vara nå fel" Starka Ida ;) sätter sig och kollar om de är nå fel eller om det är så att lillsis inte har så starka ben, gissa vad resultatet blev. Jo Moa måste börja gymma mycket mer! Dock lärde hon sig tekniken och gjorde riktigt bra ifrån sig tillslut.
I morse var jag och trimmade på en lite olydig häst, Imola, det stod en hemsk barnvagn i hörnet vilket gjorde att halva ridhuset var typ omöjligt att rida på. Bli till att trimma hårdare imorgon så vi får nån pli på det här innan tävlingssäsongen drar igång. Nä nu ska jag äta lite sedan funderar jag på att åka till gymmet, har ingen skola idag, börjar inte nya kursen fören imorgon. MKT SKÖNT!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback