Crazygalet

Va tycks okey att jag är en "hästtjej" men jag blev rädd för dom tänk att ha en sådan på väggen och så äre mörkt på natten och man ska hämta ett glas vatten eller nått, skulle skita på mig om nått sånt hängde på väggen (även om jag hängt upp den själv) tyckte iaf noshörningen var cool(are)!
Fast den här tavlan gillar jag, ser ut som att elefanten ska "kliva ur" tavlan, men skulle nog aldrig våga ha en sån hängande på väggen heller..fast jo den var faktiskt smygsnygg, en sån tavla folk skulle säga "snygg tavla" till när dom såg den i lägenheten men egentligen tycka något helt annat! Tänkte iaf på bästa stockholmsbruttan Elin när jag såg den hehe tänkte mer på ditt "djurtema" på tröjorna än själva dig om det känns bättre :P

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback