artonde februari tvåtusentolv

Tjao. Nu är jag tillbaka efter massa plugg och tenta och därefter två dagar med Leifträningar. Just nu sitter jag i Storhogna i Jonas fjällstuga med hans pappa och farmor och kollar på Whitney Huostons minnesceremoni . Vi har precis ätit jättegod mat och druckit lite vin. Jag och Jonas kommer stanna här fram till tisdag, ska bli så skönt. Igår skrev jag iallafall min organisations tenta, känner mig riktigt nöjd, hoppas på det bästa helt enkelt. Därefter åkte jag hema och såg ut som på bilden nedanför. Hade haft "TENTATOFFS" skitit och fult hår i två dagar. Standard innan tenta helt enkelt, man bryr sig bara om böcker och inget annat, men för erat vetande är jag nyduschad och snygg nu ;) sedan har jag tränat med Imola för Leif igår kväll och imorse, lägger upp film när jag kommer hem, nu ska jag se på när Alicia Keys hedrar Whitney.
"Tenta toffs"
"Trettio sekunder senare"

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback