Vill resa, vill ha en lägenhet, en bil....

Är så sugen på att resa, sist va ja i Turkiet med Jonas och hans familj, det var supermysigt!
Får se vad som sker till sommaren, förhoppningsvis ska man väl kunna spara ihop lite till nån resa men just nu är lägenhet första fokus! Idag har jag mest pluggat, varit på föreläsning och planerat grupparbetet som skall vara klart efter "jullovet". Ska försöka ta mig till gymmet idag med, har sån sjuk träningsvärk i triceps och bröst. Jonas körde hårt med mig igår. Få se vad det blir idag, hörde ryckten om biceps och rygg. IDA KOMMER VA BIFF TILL JUL!

Kommentarer
emma

Svar: Jaa! det är de, haha.. har alltid velat pröva den!! :P



Blogg: http://emmanyyberg.blogg.se/
2011-12-14 @ 22:45:43
Frida Bäckström

DU kan va lugn blir kvar i Sundsvall ett tag till iaf!! Och vem vill inte resa?! Jag och Emil siktar också på nån resa :)



Blogg: http://picturecapture.blogg.se/
2011-12-15 @ 10:16:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback