Oeffektiva Ida

Sitter här i min absolut för sköna säng och känner mig väldigt oeffektiv. Har nog aldrig varit så oeffektiv som nu när jag flyttat till Karlstad. Kanske låter dumt med tanke på att jag är här för att plugga men asså det händer typ inget på dagarna vilket gör att jag inte pallar att ta tag i nånting heller speciellt inte plugget. Hemma var det alltid full rulle man skulle hit och dit de va stallet, kompisar, plugg, pojkvän, gymmet, skjutsa runt syrran. Ja det mesta hände varje dag. Va ha ja åstakommit idag liksom, jo jag har faktiskt tvättat och bjöd pojkvän på pannkaka i morse hmm nä kommer inte på nått mer, om ja börjar packa lite till Sundsvall (åker imorn) =D och pluggar lite innan kvällen är slut kanske mitt samvete känns bättre, hoppas på de!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback